Thank you ALL for visiting!!!
HAVE A NICE DAY!!
Glitter Graphics




Friday, August 6, 2010

Hampers For Winners

Hadiah Pertama:

Black/Gold Wooden Box
(W23cm x L23cm x H7cm)

Content:
4 types of Items in square containers
(1 box Almond Choc & 3 boxes Hari Raya Cookies)


Hadiah Kedua
:

White/Pink Wooden Box with printing "Salam Aidilfitri"
(W20cm x L20cm x H5.5cm)

Content:
2 types of Items in oval containers
(1 box Almond Choc & 1 box Hari Raya Cookies)


Hadiah Ketiga
:

"With Compliments" Wooden Box
(W18.5cm x L10.5cm x H7cm)

Content:
2 types of Items in square containers
(1 box Almond Choc & 1 box Hari Raya Cookies)


Hadiah Keempat:

Songket Wooden Box
(W11cm x L11cm x H7cm)

Content:
1 typ of Item in square container
(1 box Almond Choc)

***********************************

(or click disini untuk lihat Gambar2 kotak hamper spt diatas!!)

10 comments:

aZLiNa aZiZ said...

Wah, cepat nya dah bungkus. Ni yang tak tahan ni. Kalau la saya menang kak, terus terbang pi Batu Pahat. Tak tunggu raya dah. Hehehehe...

nurita zakaria said...

wahhh... bile nk umumkn pmnang ni...
exctd sgt nk taw da ni..

nur_eimi said...

waa...best nyerr..cantikkk....nakkkkkk

Anis Sweet said...

azlina -> itu baru box nya saje!! Isi dalam coming soon. :D

nurita -> sume peserta tak sabar nak tunggu. even i pun tak sabar gak nak tahu sape yg menang!

Anis Sweet said...

insyaallah eimi... kalau dah ditakdirkan rezeki eimi tentu akan dapat ke tgn eimi jugak!!

BUNGA said...

cantiknyaaa.. baru tgok kotak dah x tentu arah..heheheeee..

sapelah yg bertuah tu yer.. --> mintak2la saya orngyna..Amin :)

mama rifQy said...

Menarekss!Tak sabar nak tau pemenang!

Nieylicio Kerolicio said...

Waaa.. beshnye adiah..
nak2

Anis Sweet said...

Salam n morning everyone!!! sebaimana u ol sume tak sabar nak tahu sape yang akan terima hamper box yang menarik tu.... tuan rumah ni pun tak sabar jugak. :D Insyaallah keputusan akan dikeluarkan selewat2nya malam ni! So keep on visiting blog ni ye!!!

Adyshariz said...

wah hadiah menarik.... harap2 ada luck.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails